5 Ανθυγιεινά Φαγητά που Μπορούν να Είναι Υγιεινά σε Μικρές Ποσότητες

gliko milo 228x300 - 5 Ανθυγιεινά Φαγητά που Μπορούν να Είναι Υγιεινά σε Μικρές Ποσότητες

Το να λες σε κάποιον ότι μερικές από τις ενοχικές απολαύσεις τους μπορούν να είναι στην πραγματικότητα υγιεινές είναι σαν να λες σε ένα παιδί ότι τα γενέθλιά του θα τα γιορτάζει 2 φορές το χρόνο! Οι ειδικοί έχουν ερευνήσει τα συνηθισμένα ανθυγιεινά φαγητά που καταναλώνονται και έχουν βρεί ότι μερικές από αυτές τις λιχουδιές μπορούν να είναι στην πραγματικότητα υγιεινά για τον οργανισμό μας όταν καταναλώνονται με μέτρο. Παρακάτω βρίσκονται 5 ανθυγιεινά τρόφιμα που καταναλώνουμε συστηματικά και ενώ έχουν κατηγορηθεί ότι είναι ανθυγιεινά στην πραγματικότητα μπορούν να είναι ωφέλιμα σε μικρές ποσότητες.

Μπύρα:
Η μπύρα δεν είναι φαγητό, αλλά αξίζει να είναι στη λίστα. Παρασκευάζεται από βύνη κριθαριού, σίτου και άλλων δημητριακών. Η μπύρα, γνωστή και ως «υγρό ψωμί» μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων εάν καταναλώνεται σε μικρές ποσότητες. Περιέχει θρεπτικά συστατικά όπως το κάλιο, το μαγνήσιο, τη βιοτίνη και τη βιταμίνη Β6, ένα θρεπτικό συστατικό που ρυθμίζει στον οργανισμό τα επίπεδα μιας ουσίας η οποία λέγεται ομοκυστεΐνη. Η ομοκυστεΐνη είναι ένα παράγωγο του μεταβολισμού, το οποίο έχει σήμερα αποδειχθεί ότι αποτελεί ένα σημαντικότατο παράγοντα κινδύνου για τη δημιουργία στεφανιαίας νόσου.

Παγωτό:
Ήσασταν ένα από αυτά τα παιδιά που ζούσαν για το παγωτό και ακόμα και τώρα προσπαθείτε να το ενσωματώσετε στη ζωή σας; Λοιπόν υπάρχουν καλά νέα για εσάς. Αυτό το νόστιμο και απολαυστικό γλύκισμα έχει κάποιες πολύ θετικές επιδράσεις στον οργανισμό εφόσον καταναλώνεται με μέτρο. Το βασικό συστατικό του παγωτού είναι το γάλα το οποίο έχει μία πληθώρα θρεπτικών συστατικών και πολλά οφέλη για την υγεία. Προσοχή το παγωτό να είναι κάποια απλή γεύση χωρίς πρόσθετα όπως σιρόπι, καραμέλες και τριμμένο μπισκότο.

Πίτσα:
Αυτό το ανθυγιεινό τρόφιμο είναι ίσως το πιο αμφιλεγόμενο στη λίστα! Όσο περίεργο και αν ακούγεται, η πίτσα μπορεί να αποτελέσει ένα υγιεινό γεύμα εάν παρασκευασθεί με το σωστό τρόπο. Χρησιμοποιώντας τα σωστά υλικά, η πίτσα μπορεί να γίνει ένα ισορροπημένο γεύμα παρέχοντας τις απαραίτητες ποσότητες υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λίπους, φυτικών ινών και θερμίδων. Το θέμα είναι να αποφεύγεται τις έτοιμες πίτσες και να τις φτιάξτε εξ ολοκλήρου από μόνοι σας στο σπίτι χρησιμοποιώντας τα σωστά υλικά. Φτιάξτε ζύμη ολικής άλεσης και βάλτε από πάνω φρέσκια σάλτσα ντομάτας. Προσθέστε πολλά λαχανικά, μία ποσότητα πρωτεΐνης με τη μορφή κοτόπουλου ή άπαχου τυριού ή ακόμα και ψαριού. Και ορίστε μία υγιεινή πίτσα!

Σοκολάτα:
Έρευνες έχουν δείξει ότι η σοκολάτα, ιδίως η μαύρη σοκολάτα, μπορεί να είναι υγιεινή στην σωστή ποσότητα. Αυτό ισχύει διότι είναι υψηλή σε αντιοξειδωτικά και βοηθά στη μείωση των κυτταρικών βλαβών στον οργανισμό μας. Εάν είστε σε δίαιτα η μαύρη σοκολάτα είναι ένα καλό κέρασμα στον εαυτό σας. Λόγω της περιεκτικότητας σε φλαβονοειδή, η μαύρη σοκολάτα΄σε μικρή ποσότητα επίσης λειτουργεί και σαν αντιγηρατικό εργαλείο.

Φυστικοβούτυρο:
Η κατανάλωση μικρών ποσοτήτων φυστικοβούτυρου κάνει καλό καθώς μειώνει τη χοληστερίνη και προστατεύει από καρδιαγγειακά θέματα. Δοκιμάστε να φτιάξτε μόνοι σας φυστικοβούτυρο αλέθοντας φυστίκια στο πολυμίξερ με ελάχστη προσθήκη ελαιολάδου.

Κρίκη Σταυρούλα
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
Αττική: Κατ’ οίκον επισκέψεις
Κινητό: 6947606381
Email: stavroulakriki@gmail.com
Website: http://stavroulakriki.blogspot.gr/
Facebook: https://www.facebook.com/kriki.stavroula



Κάνε εγγραφή στο δωρεάν newsletter - Όλα τα νέα στο email σου!

Σου άρεσε? Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Δες ακόμα :

Posted by Μυρτω Παπαδοπουλου on 17 December 2012