Μέθοδος…βέλτιστης διατροφής!

diatrofi 228x300 - Μέθοδος…βέλτιστης διατροφής!

Ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές θα βοηθήσεις τον οργανισμό σου να εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά ώστε να λειτουργεί στη μέγιστη δυνατή απόδοση. Ξεκινάμε;

  • Σιγουρέψου ότι τουλάχιστον οι μισές τροφές μέσα στην ημέρα είναι αλκαλικές. Ανήκουν δηλαδή στην κατηγορία των λαχανικών, των φρούτων, είναι βλαστοί, αμύγδαλα ή γιαούρτι. Αντίθετα όξινα τρόφιμα είναι τα δημητριακά, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί, οι σπόροι, τα αυγά, το τυρί, το ψάρι, το κρέας και τα πουλερικά.
  • Συμπεριέλαβε ωμά τρόφιμα στη διατροφή σου, καθώς το μαγείρεμα καταστρέφει αρκετές βιταμίνες και φυτικές ίνες των τροφών.
  • Πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα ενδιάμεσα των γευμάτων. Το 99% των χημικών αντιδράσεων που γίνονται στο σώμα σας απαιτούν την παρουσία νερού. Εάν δεν πίνουμε αρκετό νερό τα υπολείμματα δεν μπορούν να αποβληθούν αποτελεσματικά από τα νεφρά μας. Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας καφέ και αλκοόλ αφυδατώνει το σώμα και αυξάνει την ανάγκη για νερό.
  • Αποφύγετε τη ζάχαρη και τις τροφές με γλυκαντικές ουσίες. Τα σάκχαρα που δεν χρησιμοποιούνται ως ενέργεια αποθηκεύονται ως λίπος.
  • Καταναλώστε με μέτρο τα λιπαρά κρέατα όπως το μοσχάρι, το χοιρινό και το αρνί. Τα κορεσμένα λιπαρά που περιέχουν αποτελούνται από αραχιδονικό οξύ το οποίο είναι προ-φλεγμωνόδες ουσία και προάγει τη δημιουργία θρόμβων. Προτιμήστε περισσότερες φυτικές πηγές πρωτεϊνών όπως φασόλια, φακές, ρεβίθια, ξηρούς καρπούς, σπόρους και δημητριακά ολικής αλέσεως. Επιπλέον η μίξη οσπρίων με δημητριακά στο ίδιο γεύμα παρέχει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας.
  • Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα, καθώς περιέχουν πολλά πρόσθετα και συντηρητικά.
  • Καταναλώστε τουλάχιστον 3 μερίδες λαχανικών καθημερινά. Ο καλύτερος τρόπος μαγειρέματος τους είναι στον ατμό καθώς χάνονται έτσι λιγότερα θρεπτικά συστατικά.
  • Μια διατροφή πολύ πλούσια σε πρωτεΐνη μπορεί να επηρεάσει την απορρόφηση των μετάλλων και να οδηγήσει σε απώλεια οστικής πυκνότητας.

trakidou linaΤρακίδου Λίνα
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος B.Sc,
MP in Eating Disorders & Obesity
Αθ. Διάκου 14, Ν.Μηχανιώνα, Θεσσαλονίκης
Τηλ. Επικοινωνίας: 2392028936
Email: trakidou.lina@gmail.com



Κάνε εγγραφή στο δωρεάν newsletter - Όλα τα νέα στο email σου!

Σου άρεσε? Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Δες ακόμα :

Posted by Μυρτω Παπαδοπουλου on 29 October 2012