Απώλεια και συντήρηση βάρους : Τα 6 μυστικά της επιτυχίας

diiaita 228x300 - Απώλεια και συντήρηση βάρους : Τα 6 μυστικά της επιτυχίας

Στις μέρες μας και εξαιτίας των απαιτήσεων της καθημερινότητας μας, το να χάσουμε αλλά και να διατηρήσουμε τα κιλά μας στο επίπεδο που επιθυμούμε φαντάζει δύσκολο, αν όχι ακατόρθωτο. Πολλοί από εμάς σίγουρα το έχουν προσπαθήσει πολλές φορές και έχουν αποτύχει. Πως μπορούμε λοιπόν να τα καταφέρουμε με επιτυχία; Ας δούμε μαζί 6 μικρά μυστικά για απώλεια και συντήρηση βάρους!


Μυστικό 1ο: Απόφυγε τις κοινές παγίδες

Φρόντισε να αλλάξει ριζικά η στάση σου ενάντια στη διατροφή σου. Αυτό που έχει σημασία είναι να μάθεις να τρέφεσαι ποιοτικά και να επιλέγεις τις κατάλληλες ποσότητες. Απέφυγε τις «γρήγορες» δίαιτες και ακολούθησε μία εξειδικευμένη διατροφή για δικές σου ανάγκες και απαιτήσεις, η οποία θα σου επιτρέψει να ρυθμίσεις με επιτυχία το βάρος σου.

Μυστικό 2ο: Μείωσε τη συναισθηματική υπερφαγία
Τα φαγητό για πολλούς από εμάς αποτελεί μία διέξοδο για να ξεσπάσουμε τα συναισθήματα μας. Στην πραγματικότητα χάνουμε την ουσία της υπόθεση που είναι η εξής: τρώμε για να επιβιώνουμε. Έτσι λοιπόν όταν βιώνουμε διάφορα συναισθήματα όπως στεναχώρια, άγχος, βαρεμάρα κ.τ.λ. καταναλώνουμε ποσότητα φαγητού χωρίς να πεινάμε. Ελέγχοντας λοιπόν τη διατροφή μας εκείνες τις στιγμές θα μειώσουμε ελέγξουμε και τα κιλά μας.

Μυστικό 3ο: Απόλαυσε τα φαγητό σου
Με τους γρήγορους ρυθμούς που ζούμε, όταν καθόμαστε να καταναλώσουμε το γεύμα μας το μυαλό μας ηρεμεί. Φρόντισε λοιπόν εκείνες τις ώρες να μην ασχολεισε με τίποτα περαιτέρω και να αφοσιώνεσαι αποκλειστικά στο φαγητό σου. Αυτό θα σου δώσει την ικανότητα να χορτάσεις με τη ποσότητα που σου αναλογεί, χωρίς να επηρεαστεί στο βάρος σου.

Μυστικό 4o: Επέλεξε φρούτα και λαχανικά
Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι τρόφιμα θρεπτικά και ταυτόχρονα χαμηλά σε θερμίδες. Όταν αυτά λείπουν από τη διατροφή μας τη θέση τους καταλαμβανουν άλλα τρόφιμα συνήθως μικρότερης διατροφικής αξίας. Πρόσθεσε τα φρούτα και λαχανικά σε κάθε σου γεύμα, όπως ξηρά φρούτα στα δημητριακά του πρωινού σου, φρούτα για ενδιάμεσα, λαχανικά στο τοστ, τις ομελέτες σου, σαλάτες για βραδινά κ.τ.λ.. Επίσης τροποποίησε τις συνταγές σου με βάση αυτά. Για παράδειγμα αντί για μπριζόλα με πατάτες στο φούρνο μαγείρεψε μπριζόλα με πατάτες και πιπεριές. Έτσι θα χορτάσεις συντομότερα και θα γλιτώσεις πολλές θερμίδες που θα επιβάρυναν τη ζυγαριά σου.

Μυστικό 5ο: Κατανάλωσε τα πάντα με μέτρο
Οι αρχαίοι Έλληνες πάντα σοφοί: «Παν μέτρον άριστον». Τα πάντα χωράνε στη διατροφή μας απλά με μέτρο. Η διατροφή αποτελεί και μία απόλαυση, αρκεί να την ελέγχουμε έτσι ώστε να μην επηρεάζει αρνητικά την υγεία μας, και ανεβάζει ανεπιθύμητα τη ζυγαριά μας.

Μυστικό 6ο: Απέκτησε πιο υγιεινό τρόπο ζωής
Σταμάτα τις κακές συνήθειες όπως το κάπνισμα, κοιμήσου σωστά και βάλε στη ζωή σου τη φυσική δραστηριότητα. Άλλαξε τις συνήθειες σου, κινητοποιήσου! Ξεκίνα κάποιο χόμπι, άφησε το αυτοκίνητο στο σπίτι. Πέρα από τις θερμίδες που καις, βελτιώνεις τη γενικότερη υγεία σου και κρατιέσαι μακριά από το ψυγείο.

Βασιλική Μ. Γκέσου
Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
Απόφοιτος Χαροκοπείου Παν/μίου Αθηνών
Μπουσίου & Εστίας 3, 50100 Κοζάνη
Τ. 2461501817 Κ. 6932727508
vgesou@gmail.com



Κάνε εγγραφή στο δωρεάν newsletter - Όλα τα νέα στο email σου!

Σου άρεσε? Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Δες ακόμα :

Posted by Μυρτω Παπαδοπουλου on 15 October 2012